Aktuální stav
Nepřihlášen
Cena
Zavřeno
Začít
V současné době uzavřený kurz pro tréninkové plány a programy

Slogan

Jak přinášet klientovi užitek a být profesionálem.

Komu je kurz určen

Nízký management, střední management, vrcholový management, sportovci, sportovní týmy

Smysl a cíl kurzu

Uvědomíte si vlastní osobní podíl na zákazníkově spokojenosti, dozvíte se, co je důležité pro zákazníkovu spokojenost, a tím i jeho věrnost, a také proč je nutné péči o zákazníky věnovat zvýšenou pozornost. Péče o stávající zákazníky je důležitá stejně jako získávání nových zákazníků, jenž je položen základ k tomu, aby mohla být firma plně orientovaná na péči o zákazníka.

Kdo kurzem provádí

Ing. Simona Myslikovjanová, MBA, MBE

}

Délka kurzu

51 min.

e

Počet lekcí

5 + závěrečný test

Po úspěšném absolvování

Certifikát