Aktuální stav
Nepřihlášen
Cena
Zavřeno
Začít
V současné době uzavřený kurz pro tréninkové plány a programy
Slogan
Jak přinášet klientovi užitek a být profesionálem.
Komu je kurz určen
Nízký management, střední management, vrcholový management, sportovci, sportovní týmy
Smysl a cíl kurzu
Uvědomíte si vlastní osobní podíl na zákazníkově spokojenosti, dozvíte se, co je důležité pro zákazníkovu spokojenost, a tím i jeho věrnost, a také proč je nutné péči o zákazníky věnovat zvýšenou pozornost. Péče o stávající zákazníky je důležitá stejně jako získávání nových zákazníků, jenž je položen základ k tomu, aby mohla být firma plně orientovaná na péči o zákazníka.
Kdo kurzem provádí
Ing. Simona Myslikovjanová, MBA, MBE
Délka kurzu
51 min.
Počet lekcí
5 + závěrečný test
Po úspěšném absolvování
Certifikát